Dün çaydanlıga biraz su ve kireç çözücü koymuştum. Dökmeyi unutup bugün üzerine su ekleyip çay demlemisim. Kahvaltı ederken ilk çayı sıcaktır diye minik bir yudum aldım hatta yudum bile değil bir çay kaşığı icmisimdir. Tadı neden garip diye düşünürken hatırladım. Gittim kendimi kusturdum pek kusamadim ama, ağzımı çalkaladim filan. Ben iyiyim ama 23 haftalık gebeyim midemde hafif bir yanma var bir şey olmuş müdür ne yapayım şimdi bilmiyorum