Merhaba 7 hafta 3 günlük hamileyim. Bugün kontrole gittim kese gördük kalp atışı duyduk. Arkadaşım yuvarlak kesenin genelde kız hafif uzun keseninse erkek olduğunu söyledi 😂 yani genelde böyle çıkıyormuş. Var mı doğruluk payı ne diyorsunuz. Benim kese baya yuvarlak şuan