ftmnr_ Hediyelik yaptırmayı düşünmüyorum. Yaptıracak olsam da magnet yaptırmazdım, şayet dolabıma kimsenin magnetini takmıyorum atıyorum direk, sadece gezip gördüğüm yerler var magnet olarak, başkasıda benim gibi gereksiz bulup kullanmak istemeyebilir boşuna para veremem. İlla yaptıracak olsam sevdiğim için sadece yakın çevreme 30-40 adet falan sukulent yaptırırdım ama işte gerek duymuyorum. Tercih meselesi. Kolonya vs. yaptıranlar var o tarz bir şey olabilir bence magnettense. 🌸🙈