Tubiiiiif Kızlar 18+4 günlük hamileyim hamilelimin başından beri degişik rüyalar görüyorum neden böyle anlamadım 2 gün öncede uyurken sıçradım bir anda bebeğimi bir etkiler mi böyle olunca tedirgin oldum varmı böyle yaşayanlar benim gibi bu durumu
asena0609 Tubiiiiif Bende görüyorum doktoruma söylemiştim 7 haftalıkken hormonlardan olduğunu söylemişti zamanla geçer dedi.
Ha134548 Tubiiiiif ilk aylar ben de çok korkardım hatta bu gece korkutmasınlar diye dua ederdim ay ne günlerdi 😁 hormondan mıymış yani 🤷🏻♀️ 36yım korkmuyorum artık kocam nöbete gidiyor yalnız kalıyorum dua ediyorum falan ilk zamanlar daha kötüydü. Şimdiki rüyalarım da çok gerçekçi. Bir keresinde rüyamda babamla konuşuyordum onu gerçek sanıp babama söyledim ben haberi yok mu aaaaa o rüya mıydı yaaa oldum düşün 😁 takılma bebişe bir şey olmaz Allah’a emanet yavrularımız ❤️
Tugceonur Tubiiiiif hormonel görüyorsun bende eşimin aldattıgını görürdüm hep 9 ay boyunca hep öyle gördüm şimdi bunda da öldüğümü görüyorum
Yolarkadasim Ah ben de 35 haftalık gebeyim son zamanlarda uyumaya korkar oldum, o kadar karmasik ve kotu rüyalar goruyorum ki 😔
Tubiiiiif Oznurcakir O bende var ya alakasız insanlar rüyamda ne işi var resmen rüyamda bir film çekiyorum 🤣
Tubiiiiif Tugceonur eşimin alttanı bende görmüştüm o kadar gerçekçiydi etkinsinden cıkamayıp eşimede trip atmışdım😁
Tubiiiiif Merveclnk bazen kesintisiz uyuyorum bazen görüyorum ama gördüm rüya baglı bazen etkiliyor alışıyor ama artık insan 😊
Merveclnk Tubiiiiif valla eşim gördüklerini senaryo yapıp bir yapimciya satalım köşeyi döneriz diyor her zaman böyle olduğum için her hangi bir değişiklik yok 🤭
Tugceonur Tubiiiiif ben o 9 ayı zehir ettim eşime hep bi korku şey allaha şükür sadace hormonlardan oluyor hiç zehir etmeyin gebeliğinizin tadını cıkarın
esena13 Tubiiiiif bende hep aşırı karmaşık rüyalar görürüm, hemen hatırlayamam sonradan aklıma gelir korkarım, rüyayı yaşamış gibi yorgun uyanırım ama hep bu rüya der geçerim etkisinde kalmamak için sizde hiç anlam yüklemeyin hayır olsun diyip geçin
Tubiiiiif esena13 Aslında anlam yüklenmiyorda sıçradım için bebeği düşünüyorum o karışık rüyalar cebeleşmekten bazen uykum hiç almıyor gibi