[silindi] Deletedmom70006 geldi kiz geldi cok az kaldi. Anasi kararsiz ve zor begenen oldugundan icine hic bisey sinmedigiden herseye bir bit yenigi buldugundan anca kaynanasiyla karar verdi. Yoksa ben garanti bir yerden kapi susu begendim , konustuk benim istedigim hibi yapilmadigi icin almadim. Ozel tasarim zaten yapmiyorlarmis ama benim istedigim ekstra imkansizmis… Moralim bozuldu… Bunuda kaynanamla sectik begendik en azindan sade hos falan. Ne kadar guvenilir bilemiyorum bu seferde.
Deletedmom70006 [silindi] keşke bildiğim bir yer olsa tavsiye edebileceğim ama daha haftam var diye bakınmıyorum ben de 😊 o begenememe bende de var ya içimize sinsin derken yaptiramadan doğururuz biz 😂😂
[silindi] Mihrimahvuslat ben 7 aylik dogmusum hangi hakla dogma diyeyim dese ana sen hayirdir nederim :D
[silindi] Mihrimahvuslat babasida daha 38 i yeni tamamlicaz kalkmis nerde kaldin , kizim hadi gel hadi dog diyip duruyor. Dedim sana kolay , trafik cok :D
[silindi] Mihrimahvuslat valla sukur sadece puset araba ve aha bu kapi susuyle anahtarlik isi kaldi. Cikolatayi da biz bir marka var onu yemeyi cok seviyoruz diye ondan alicaz :D isimli yaptirip kizimin adini cope attiramazdim :D
[silindi] Deletedmom70006 ay sorma , ben 20 lerde bakiyordum dedim ki kapi susu ve cikolata yeter hediyeyi ben niye veriyorum :D kaynanam olmaz oyle bizede hatira kalir dedi , kapi susu olmadi zaten , cikolata belli e hediyelik falan bakaken bir baktim 37+5…
Mihrimahvuslat [silindi] aynen çok mantıklı ☺️ ee iyi madem az kalmış halledilmesi zor şeyler değil o zaman çok beklemeden de gelebilir Umaycık😅😅🐣🐣
[silindi] Mihrimahvuslat once hediyelikleri gelsin , babasiyla gidip puset ve arabada alalim geliyosa oyle gelsin.
Deletedmom70006 [silindi] ben de 30 a geldim neredeyse geç bile kalmışım şu an fark ettim hdhsjjsj sağlıkla kucağına alırsın inşallah kızını 💜
Deletedmom727272 [silindi] aaa atolyeavangart diye bir sayfa var baktın mı oraya? Çogzel şeyler var, kapı için
[silindi] Deletedmom70006 aklin varsa hemen hallet benim gibi olma :D amin insallah hepimiz saglikla kavusalim
pink_fairy [silindi] hmmm hem zeynep hem Aslan Burcu benim ismim ve burcum😁😁 aşkım n11 bak ordada isime özel makromelerden anahtarlıklar var bak beğenirsin belki😉
[silindi] pink_fairy ay umarim aslan olur… Yengec olucak diye odum patliyor… Zeynep az kullanilan ismi bu arada Umay diyoruz :D (babasi silah zoruyla zeynep koyduruyor) :D
[silindi] pink_fairy bu arada o tarz internet sitelerinden yetismesin imkansiz pazar gunu 38 oluyo bu cocuk :D viyana kapisini zorluyo