Beybiliboyyy_ Doktorum bana bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi fakat şuan için bir sıkıntı yokmuş hareketlerimr dikkat etmemi söyledi ama internetten baktığım zaman da sakıncalı olduğu yazıyor ürktüm açıkçası