Merhaba hanımlar sizlerle şeker yüklemesi hikayemi paylaşmak isterim 😊
Dün yaptırdım öncelikle 26+1dik. Geceden herhangi birşey yiyip içmemem söylendi sadece çok zorlanırsam bir iki yudum su içebilirmişim ben içmedim bi sıkıntı olmadı. Sabah 8 de randevumuz vardı muayene ücretimizi ödedik önce bebeği gördük kilo vs kontrolü yapıldı ✅ sonra kan ve idrar için yönlendirdi doktorumuz vezneye 85 tl ödedik kan idrar verdikten sonra kafeteryadan 75lik içeceklerden aldık 30 tlydi tadı benim için tam anlamıyla sprite gibiydi çok kolay içtim susuzluguma da iyi geldi hatta ilk başta 🤭 herhangi bir bulantı vs olmadı içtikten bir saat sonra kan verdim tekrar bekleyip yine bir saat sonra son kanı verdim yani toplamda 3 kez kan vermiş oldum ilki içeceği içmeden önce diğerleri birer saat arayla içecekten sonra ✅
Hemen su içip bişeyler yedim çok acıkmıştım 😊 vee sonuç olarak gebelik şekerim çıkmadı bugün doktorumu arayarak öğrendim hangi değer kaç çıkmış sormadım artık telde.
Demem o ki ben çok rahat geçirdim her aşamasını ve o içeceği içen herkeste şeker çıkar diye bir şey yok emindim kendim de tecrübe ederek görmüş oldum.
Allah korusun bebeğimize bir şey olacağı varsa zaten olur elbette ama ben her zaman önlemimi alıp gerisini Allaha bırakma taraftarıyım o yüzden gönül rahatlıgıyla yaptırdım doktoruma da güvenerek 🙏🏻
Allah hepimize her konuda güzel haberler almayı nasip etsin 🧿😊