Kızlar dün düğüne gittim fazla ayakta kalmadım ama genelde oturdum 20 +4 haftalık hamileyim eve geldiğimde sol kasığımda kocaman bir şişlik vardı masaj falan yaptım kayboldu ama alt karnım sert oluyo ayağa kalktığımda başına böyle bir şey gelen varmı