Gamze3741 Sevgiiss benim de kayınvalidem almış kızıma bugün ☺️ Hayırlı olsun güle güle kullanmak nasip olsun inşallah 🙏
cahillesohbetikestim Sevgiiss inşallah canım benim bizde almıştık bimden hala kullanıyoruz oğlum 5 aylık🤣🧿💙
Sevgiiss cahillesohbetikestim maşallah canım 🧿 darısı bize kullanışlı mı annem gördü ne gerek vardı kullanamazsın dedi
sliya30 Sevgiiss bnde gidiyorum şimdi kalmamıştır hiç bir şey 😂😂 akıllı telefon kaldıysa alayım mı tavsiye eden var mı 🤣
cahillesohbetikestim Sevgiiss çok kullanışlı ilk önce koltuğun üstünden beşiğin içine kadar taşıdı hep oda yattı oğlum artık sadece beşiğinin içinde kullanıyoruz baya rahat ediyor. 💙🥰
CiCi_BeBe_AnNeSi Sevgiiss yagg inanmıyorum bu ne zaman geldi ben aldığımda bu desenlisi yokdugg bu daha güzel udjdjdjd 😂😂😂