Fattos-kg Buraya ilk defa yazıyorum arkadaşlar. Dün 34 haftalık muayenemiz vardı. Doktorumuzla doğum hakkında konuştuk biraz ve kendisi sezeryan öneriyor bebeği riske atmamak gerek gibi şeyler dedi. Normal doğumda anne doğru ıkınmayı yapamazsa bebek oksijensiz kalabiliyor gibi örneklendirdi. Bir de normal doğumdan sonra bebeğin soğutma işlemi oluyormuş falan fıstık. Kısacası kafam karıştı ama tabi sezeryan, doğum sırasında kolay sonrası zor bi durum tabi kişiden kişiye de değişir. Bu konuda sizin fikriniz ne olurdu?
Hznpla Fattos-kg ben normal doğumdan yanayım inşallah da öyle olur🙏🏻Daha sağlıklı doktorlar zorunda olmadıkça sezaryen önermiyorlar sizin doktorunuz niye böyle demiş anlamadım😳 o kadar kişi ilk doğumu normal yapmış doğru zamanda nasıl ıkınması gerektiğini zaten doktor söylüyor bence çok tehlikeli olamaz yine de sizin tercihiniz 🥰
_Merve__ Fattos-kg iyi ve kötü ihtimaller her iki doğumdada var. Sezaryen ağır bi ameliyat ve gerekmediği sürece eğer tercih meselesiyle normal dogum ilk tercih olmalı. Geçen bi doktorun videosunu izledim. Animasyonla normal.dogumu gösteriyor. O an vücudunuzda bebekte öyle güzel biliyoki ne yapacağını. Önemli olan korkmamak, kasmamak ve vücudu rahat bırakmak. Söylediği buydu. Önemli olan bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almamız.
smg95 Fattos-kg daha ortada bir sorun yokken bile bir doktorun sezeryanı önermesi çok tuhaf ya, hiç anlayamıyorum…
AliSilan Fattos-kg bunlar olabilir şeyler elbette her doğumda böyle oluyor diye bir kural yok zaten . Normal doğumda vajinal yolla kazanılan bağışıklık bebeğinizin 7 yaşına kadar bazı hastalıklardan kurtarıyor .ayrıca bebek doğuyor o içerde sizden daha çok mücadele veriyor siz sadwcw yardımcı oluyorsunuz herşeyi o yapıyor zaten ve doktorunuzun sezeryana yoneltmeso biraz bana da tuhaf geldi . Sonuçta o da sizinle hemşireler, ebelerde de sizinle Allah muhafaza birşey olduğunda onlar elbette yanınızda korkmayın sağlıkla doğsun insAllaah . Hem sezeryanin da sıkıntısı var bez bırakabilirler iğne kayipda uyusturlmadan ameliyat olan var vs vs . Dua edin bol bol kötüyü zaten düşünmeyin . Siz bakın kendinize ben o Ağrıda evladına yardım edebilecek miyim diye dayanabilir miyim diye bakın öyle karar verin gerisi tüm anneler için nasip .
Fattos-kg Hznpla bende hep normal doğumdan yanaydım düne kadar. Ama bebeğin oksijensiz kalması ölüm veya kalıcı hasarlara yol açabiliyomuş biraz araştırınca insan korkuyor tabi. Bebeğim şuana kadar da hep normal doğum pozisyonundaydı tabi değişmezse. Kısa sürede iyileşmek istiyorum doğumdan sonra ama bilemedim işte doktorum çokta iyi biri her konuda ben sormadan bilgi verirdi belki de bu yüzden kafam karıştı 😒
Kizilkafaa Hznpla Çok cahilce bir soru sorsam bana kızmazsınız değil mi.. ben böyle şeyleri daha araştırmadım. Normal dogum yapan bir kişi hemen ayağa kalkabiliyor mu? Dikişi vs olmuyor mu onunda, sezeryanda hani 3 gün deniyor ya
Tatli1dunya Fattos-kg Korkutuyorlar normal doğumdan insanları en güzeli normal doğum kadının doğasında olan birşey Allah öyle yaratmış nasıl tehlikeli olabilir. 🤷🏻♀️
Uzay1907 Ben sezaryenden yanayım çünkü kendi vücudumu tanıyorum, ağrı eşiğimi çok iyi biliyorum, psikolojik sınırlarımı aştığım noktada neler olur malesef deneyimledim. Siz de konuya bu mantıkta bakarsanız sorunuz kendiliğinden cevaplanır.
Fattos-kg Uzay1907 insanın vücudunu, acı eşiğini bilmesi güzel bişi böyle durumda. Ben daha önce doğum yapmadım ama düşük yapmıştım 5 6 saat sürmüştü ağrım sancım. O gecenin nöbetçi doktoru eşime doğumun 2 katı ağrı acı çekiyor demiş. Yinede bilemiyorum tabi 😏
Fattos-kg _Merve__ aynen öyle önemli olan en sağlıklısı. Kendimi geçtim bebeğin oksijensiz kalması korkuttu beni açıkçası
Fattos-kg smg95 sorundan ziyade sezeryanın daha sağlıklı olduğu düşüncesinde. Ve tabi normal doğum zorluğu ve süresi açısından bakıyor o yüzden onu tavsiye etti karar sizin dedi ama kafamı da bulandırdı sağolsun 😂
Askiletotomsu smg95 var öyle değişikler Benim de ablam normal mi doguracaksin igrenccccccc çok korkunç ya inanamıyorum Ciddi misin ya deyip duruyor sürekli Artk en son çaresiz kaldım da bana da sezaryen öyle geliyor diye onun sezaryenli dogurmusliguna laf attım napim 🤷
haklisinesracim smg95 ben artık bunların insan olduğundan şüphe ediyorum ya. Bu insan normal olana bok atıp inatla nasıl ameliyatı önerir ortada bir sorun yokken anlamıyorum. Ya da post sahibi uyduruyor.
_Merve__ Fattos-kg oksijensiz kalması için ekstra sorun olmasi gerekmez mi ? Kordon dolanması gibi. Bence korkmayın ve içinize hangisi siniyosa onu yapın. Allaha emanet
smg95 Fattos-kg yine siz bilirsiniz tabi ama kendi açılarından kolay olanı öneriyor sanırım bazı doktorlar, normal doğum fıtri bir şey yani bi tehlike olmadığı sürece daha bu haftadan sizin gözünüzü korkutması çok yanlış
Fattos-kg AliSilan çok teşekkür ederim yazdıklarınız için biraz olsun rahatladım inşallah istediğim gibi sağlıklı bir normal doğum olur 🤲🏻
Zeynppppp Fattos-kg doktorunuz kolaya kaçıyor maşallah doktorunuzu değiştirmenizi öneririm sezeryan kolay kolay önerilmez sanki neye göre konuşuyor ıkınmayı ilk anneler bilmez zaten nasıl oldugunu ne oldugunu o anı doktorun yönlendirmesi lazım şöyle böyle yapıcaksın diye yada onunla ilgili videolar falan izlemelisin bende bilmiyordum gayette doğurdum
Fattos-kg Zeynppppp bende izliyim biraz. Zaten şu hamilelik süresince her kafadan Bi ses çıkıyor ya kendi kararını vermekte cidden zorlanıyor insan
tarcinnnn Fattos-kg ben normal taraftarıydım ama bebeğim iri olduğu için sezaryen olacağım. Biraz da bebekle alakalı bence kilosu boyu uygunsa neden normal olmasın ki. Ama sağlığı tehlikeye atacak herhangi bi durum varsa tabii ki de sezaryen
Fattos-kg tarcinnnn şartlar normal doğuma uygun değilse o konuda tabiki de yapabileceğim bir şey yok. Ama tabi herkesin Bi önceliği var inşallah normal doğum nasip olur
Marazin_annesi Fattos-kg B3n ilkini normal doğum yaptım ikinciye hamileyim ve yine normal olucak sezeryan taraftarı değilim en sağlıklısı normal…
Meyvem Fattos-kg dr da bes belli sezeryan yanlısı söylediği sebepler çok saçma geldi bana ben 2 normal doğum yaptım şimdi üçüncüye hamileyim hergun dua ediyorum inşallah bu da normal olur diye
Gokce_gk_cn99 Kesinlikle normal doğum istiyorum bende ikinci gebeliğin ilki normal oldu çok rahat doğumdan 10 dk sonra ayağa kalktım her zaman normal dogumu tavsiye ederim
Fattos-kg Gokce_gk_cn99 ne kadar güzel sizin adınıza sevindim. Bazı videolarda görüyorum bebeği kucağında yürüyerek odaya çıkanları çok özeniyorum. Allahım inşallah ♥️
Fattos-kg Eminecak evet baya zorlayıcı Bi süreç genel olarak. Tabi kimisi sezeryana rağmen erken iyileşebilmiş