Kubraa53 Merhaba bugün 10+5 günlük hamileyim lavaboya gittiğimde kahverengiye yakın hafif kırmızımsı bir akıntı olmuş normalmidir acaba yaşayan varmı
Elly20 Merhabalar, o haftalarda bende yaşıyordum. Cok korkulucak bir şey olmuyor ama mutlaka doktoruna hemen gitmelisin. İğne ve ilaç desteği veriyorlar mutlaka
Kubraa53 Elly20 iğne ve ilacı bir arada mı verdi sizede doktora gittim sabah akşam progestam hap verdi ayrıca bugün 2 doz birden yaptırmak için progestan iğne verdi de
Lsvda Merhaba 9. Haftamda bendede olmuştu doktorum kahverengi olduğu için çok korkulacak bişey yok demisti ama 3 gün progestan fitil kullanip sadece wc ve yemek ihtiyaci icin ayağa kalkmistim sonrasinda bi daha yaşamadım.