Feray_y Pazartesi günü amniyo sıvısı alınacak Zeynep kamil hastanesinde yaptıran var mı nasıl birşey lütfen beni aydınlatın bebeğimde gelişim geriliği var 😔😔😔 berbat haldeyim
Sedaaa95 Beyza-16 Korkmayın acılı bir işlem değil kısa sürüyor zaten bir kaç dakika sadece. Ne için yaptıracaksınız bilmiyorum ama inşallah güzel gelir sonuçlarınız. Bende 2 hafta önce yaptırdım dua edin benim için temiz gelsin sonuçlar