Novaa Merhaba bebeğin kıyafetleri için buharlı düzleştiricilerden almak istiyorum. Kiwi, philips ve tefal marka gördüm. Kullandığınız memnun olduğunuz bir marka var mı? Özellikle philips alıp memnun olan var mı?
Mucizeminnos Novaa kiwi kullanıyorum artık normal ütüyü kullanma gereği bile duymuyorum çok memnunum bebeğimin kıyafetlerini de onunla ütülücem su haznesi de büyük baya idare ediyo