Pnrklk Arkadaslar 15+5 haftaligim suan kasiklarimda inceden sancilar giriyor normalmi yani yuruyuncede oluyo sol tarafima oluyo hep . Sabahlari uyaninca mesela hep gerilmek istiyorum buda normalmi sizce ama gerilmiyorum tabiki