Nette okuduğum bir bilgiye göre doğumun geç gerçekleşmesi halinde yine de doğum sonrası 8hafta izin süresi kullanılır,diyo.yani buna göre diyelim kü 41 de doğum yaptınız doğum sonrası 7 değil yine 8 hafta izin kullanırsınız ama öncesi izni bitince rapor almalısın demek saçma geliyor bana da ki dr nuz da böyle bir rapor olmadığını belirtmiş ama gerekirse başka bir nedenden rapor yazsınlar size çözüm üretmek adına