NecipBernaSvey Kızlar 12 haftalık hamileyim folikasit bitti folic-trio kullanıyodum içinde kalsiyum falanda var doktor günde iki tane dediği icin üc ay dolmadan bitti kontrolüme daha var doktor cevap vermiyo kendim alıp devam etsemmi yoksa almayıp kontrolümü beklesem napcam bilemedim ben
Ozge1008 NecipBernaSvey 13 haftalıkken bıraktırdı doktor bana. Bırakma zamanın çoktan geçmiş içme artık demişti
Toffy1907 NecipBernaSvey banada 12 haftaya kadar kullan sonra başka bir şey başlayacağız dedi genelde 12 haftaya kadar kullandırıyorlar sanırım
NecipBernaSvey Taila esimde öyle dedi biz ne olur ne olmaz alalım zararı yok faydası var sonucta dedi iki gün oldu biteli yarın aldırcam artık
NecipBernaSvey Ozge1008 benim 12 hafta oldu ama iki gündür icemiyorum dün esim alıcaktı trafiğe kalmıs eczaneye yetisemedim yarın alırım dedi belki almıstır suan bilmiyorumda almadıysa yarın sabah aldırıyım diyorum ben aldırsam bir hafta daha icicem ozaman
Ozge1008 NecipBernaSvey genellikle 12 hafta dolunca bıraktırıyo doktorlar. Dediğiö gibi bana çoktan gelmiş bırakman gereken zaman demişti. 5 haftalıkken başlamıştım 50 tablet içtim o kadar. Günde bir tane içiyodum
NecipBernaSvey Bende tam 12 haftalık oldum ozaman aldırmıyım 25 inde bu ayın kontrol var onda bittiğini söyliyim artık ne verirse