Arvenveannesi Kızlar merhaba.. Gebeliği hissettiğimiz o şeffaf akıntı bende halen devam ediyor. Endişe etmeli miyim? Sizlerde yaşıyor musunuz? Ya da yaşadınız mı? Enfeksiyonum yok bu arada. 🙏
Yildiz028 Arvenveannesi 7+2 gebeyim akintim benimde var ilk gebeligimde seffafti normal demisti doktor. Bu gebeligimde yine var ama rwnkli doktora doyledim bol su tuket dedi yani ilac kullansa tekrarliyoemus.
yalcin_sevda Arvenveannesi Bende de başından beri vardı benim de enfeksiyon yok şu an 22 deyim hala şeffaf akıntı var bir soun yok dedi doktorum demek ki olabilir normaldir
tupbebekannesi522 Arvenveannesi ben 8+3 üm. Gebelğimi öğrendiğimden beri akıntım var şeffaf şeklinde. Doktoruma sordum Rahime baskı yaptığından oluyor dedi. Sabah akşam çamaşır değiştiriyorum 🫣
Arvenveannesi NM_mom kesinlikle ben de korktum normalde hormonlardan deniyor ama tecrübe önemli diye buradan sormak istedim. Teşekkürler🙏
Kayrabera8 Selamlar, 7 haftalık 4 günlüğüm 😌 akıntı çok oluyor bende de, 38 yaşındayım doktor fetal dna test önerdi , bilginiz var mı
Arvenveannesi Kayrabera8 haftamızda yaşımızda aynı canım☺️ Bana doktorum önermedi henüz bişi demedi sadece kalp atışını duyduktan sonra 1 ay sonraya randevu verdi. Nasip olursa 11. Hafta gibi olucaz gittiğimiz de ama ben ister miyim bilmiyorum. Çünkü öyle denip hiç bir problem olmuyor genelde🙏İnşallah sağlıkla kucağımıza alalım canım🤲🏻🌸bu arada ilk bebeğim olucak nasip olursa☺️
meliis96 Gebelik belirtisi yaşayan var mı? Ben hiçbir şey hissetmiyorum sanki hamile değil gibiyim. Bulantı vs hiçbir şeyim yok. 😊
Yildiz028 meliis96 ben ilk gbeleigimde mide bulantisindan kafami kaldiramiyordum. Simdi ikinciye hamileyim ve hic bi belirti yok saskinlikla geciyor gunler😊
DLN2505 meliis96 Bzde bugün 8 haftalık olduk benimde hiç belirtim yok gögüs hassasiyetim bile yok gibi🙂doktora sordum bazen olabiliyo böyle normal dedi ama insan tedirgin oluyo bi sıkıntı varmı diye🙂sizde gögüs hassasiyeti varmı
Arvenveannesi meliis96 benimde 😊 bazen korkuyorum sanki olmalıymış gibi. İnşallah sağlıkla alalım kucaklarımıza😊🙏
Cgrunul meliis96 ahh 6+0 a kadar bende böyleydi sonra nazar değdirdim kendime 4 gündür bulantım basladı çok yemek istiyorum ama bulantı geliyo canım maşallah de kendine
Arvenveannesi Yildiz028 oh şükür içim rahatladı canım🙏 Bol bol da su içiyorum aslında 3 lt hatta bazen ilaçlarla beraber 3,5 buluyor. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz🙏🌸
meliis96 DLN2505 O bile yok gercekten ultrasona girmesem hamileyim demicem :) Doktor da ayda 1 kere çağırıyor stres oluyorum. Baska bir doktora daha görünmeyi düsünüyorum. Beklemek çok zor ilki düsük olmuştu
Yaseemiinnn Arvenveannesi çok heycanlıııı bişi ama benim 2.gebeliğim 4 ay kadar önce kalbi durdu korkuyorum inş güzel sonuçlanır bu sefer :(
sbl_blg Arvenveannesi Öncelikle tebrik ederim canım Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bebişlerimizi 🙏 Bu söylenilen Fetal DNA analizi bahsi geçen tarama testleriyle ilgisi yok %99 doğruluk payı vardır. Aynı zamanda ben okuyorum tezimi özellikle bu konuda yapmak istedim çok araştırdım 😊Bizim duyduğumuz o Allah korusun hasta çıktı sağlam doğdular tarama testleri sonucunda oluyor. Bu testler çünkü kabaca ölçümlerden alınan sonuçlardır Fetal DNA ise bebeğin hücre hücre araştılırıp incelenmesidir. Bence yaptırmak kesinlikle zaruri artık çünkü Allah korusun daha sonradan anlaşılabilecek çoğu şey önceden tespit edilip tedbiri alınıyor
DLN2505 meliis96 Benimde öncesinde 2 düşüğüm oldu ondan herşeyde bişey arıyo insan.inş sağlıkla kucağımıza alırız😊
Arvenveannesi Yaseemiinnn kesinlikle çok iyi anlıyorum sizi. Benim de iki kaybım oldu erken haftalarda😔 allahım bir daha yaşatmasın inşallah🤲🏻
Yaseemiinnn Arvenveannesi amiiin inşallah :( bu sefer sağlıklı bir gebelik geçirelim ve bebişimizi kucağımıza alalım inş . ❤️🥹