Krnn1 Kızlar 22 haftamdayım üst bacağım uyuşmaya başladı. Bazen yatarken bazende gün içinde. Bu normal mi acaba.
Enfar35 Uyuşma ve kramp olduğunda magnezyum takviyesi öneriyor genelde doktorlar. Sonraki haftalarda daha da artıyor el ayak uyuşmaları. Tabi gene de herkeste farklı olabilir doktora danışmakta magnezyuma baktırmakta fayda var 😊
Krnn1 Doktor decavit vermişti biraz kullandım ama 3 haftadır bıraktım acaba devam mı etseydimm😕 tekrar başladım kullanmaya 3 gündür.
bahar-1903 Krnn1 decavit vitamin damlası canim onu kullan , günlük 1 şişe maden suyunu içmeyi unutma, bol su tüket, cok ayakta kalmamaya çalış , oturunca ayaklarının altına yastık falan biseyle destekle bide çok kilo almamayaya dikkat et