Merhaba kızlar bana sürekli bebek aşağıda hareket ediyorsa kız yukarıda hareket ediyorsa erkek deniyor. 25+3 haftalığız cinsiyetimize bi kız bi erkek deniyor ama kız olduğu söylendi en son. Ben de en başından beri kız hissediyorum. Bebeğim çok hareketli bazen aşağıdan vuruyor ama genelde göbek çevresinden vuruyor, böyle olunca da kız değil seninki erkek deniyor sizce doğru mu yoksa hurafe mi ? Sizin bebişler nerede hareket ediyor (ilk hamileliğim o yüzden tecrübesizim)