poncikella0707_ Selam hanımlar 👋🏻 Doğumdan sonra kullandığınız ve çok memnun kaldığınız korse var mı önerilerinize açığım. 🌸
Oelrlrkmemdmd poncikella0707_ Ben de araştırıyorum ama bi çok fenomenden duyduğum Ayrem diye bi marka trendyolda ama. Belden sarmalı mı olsa çamaşır gibi giymeli mi belden sarmalar sanki Alt göbeği etkilemez gibi geliyor bana
FSCMK poncikella0707_ 2019 da kızımda emba korse kullanmıştım gerçekten beni çok inceltmişti bütün ödemi attım sayesinde ama şimdi bulamadım aynı tayttan bende yeni çıkan belden sarmalı tayt aldım trendyoldan
poncikella0707_ Oelrlrkmemdmd benim de bi fikrim yok açıkcası. Zaten kilolu hamile kalanlardanım. Doğum sonrası iyice sarkmasın istiyorum.
Annecik02 Oelrlrkmemdmd yamuna korse diye yazın enn kaliteli korseler bu sitede.. ama biraz pahalı.. ben termal taytini aldım bu markanın korsesinin 46 beden pantolon giyiyordum 38 hatta 36 bedene kadar düştüm 86 kilodan 60 a indim taytı giyip yürüyordum sadece 🤗 korse ve taytlari cidden mükemmel verdiğim paraya değdi açıkçası..
Nurcantas65 Tayt gibi giyilen var ondan alicam ustunede sarmalı korse saricam ben 2 tane Trendyol da 100-250 TL arası
poncikella0707_ BusraKader sezaryende hemen kullanılmıyormuş dikiş vs den dolayı da normal doğumdan sonra kullanıyorlar. Eskiden de çarşafla falan sararlarmış doğumdan sonra toparlanmak için. Bildiğim kadarıyla gün içerisinde uzun süreli kullanılmayacak
poncikella0707_ FSCMK ben normal şu şortlulardan kullandım klasik göğüs altına gelenden de o lohusa haliyle dikiş vs sebeplerle rahat edemedim çok bunalmıştım. Şimdi iyi birşey arayışındayım inşallah 🙏🏻
FSCMK poncikella0707_ benimki normal doğum olmuştu doğumdan birgün sonra korse takmıştım 3 4 ay sonra keşfettim bu taytları ama bu doğumumda kısmetse eve gelir gelmez takıcam
Annecik02 poncikella0707_ yamuna korseyi araştır.. korse deyince tek geçerim hem kaliteli hem işe yarıyor.. kullandım tavsiye ederim. 86 kilodan 60 a düştüm.. 46 beden pantolon giyiyordum 36 beden oldum. Şimdi 39+2 oldum 12 kilo aldım doğum sonrası tekrar kullanmaya başlayacağım .🌸🤰
poncikella0707_ BusraKader normal doğum yaparsan eğer kullan canım sarkma falan olmaz hem vücudun daha hızlı toparlar 🌸
Degisken89 Ben sezeryandan sonra kullanmadım.12 kilo almıştım kocaman bir alt göbeğim kaldı.dr dikişleriniz iyileştikten sonra kullanın diyor.bence en iyisini alın kullanın.
poncikella0707_ Annecik02 ben de hamilelikten önce 42-44 beden kullanıyordum pantolon be gömleklerimi. Korseyi hangi beden aldınız peki? Dediğiniz korseyi ben de almayı düşünüyorum sıkılığı filan nasıl acaba