Protein kaçağı idrarda çıkıyor. Benim genelde hep negatif çıkmıştı bir kere pozitif çıktı doktorum yüksek tansiyona bağlı olduğunu gebelik zehirlenmesi olduğu söyleniyor genelde bu duruma. Tekrar test yaptım negatife dönmüştü bebeğim alınacaktı pozitif olsaydı tekrar. Başka bi doktora çıktım o doktorda normal bişey gebede olması bunun değerleri çok önemli demişti sizin değerleriniz çok mu yüksek çıktı? Tansiyonunuz yüksek mi?