Eşim aceleciydi biraz, daha kan verip yeni öğrendiğimiz gün anneleri arayıp söyledi.. mutluluktan aklı yerinde değildi sanırım..
7.haftada düşük yaptım, bu sefer bütün memleket geçmiş olsuna arıyodu, ben kafayı yedim.. köydeki herkese nasıl yetiştirilebildiyse 2-3 hafta içinde…
Şimdi yeniden hamile kalınca kalp atışını duyunca sadece ailelere söyledik, cinsiyet belli olunca da herkese yayılmış
Bence bi 10.haftadan falan önce kimseye söylenmemeli