Selenayylmz bende kullaniyorum canim 2 gebeligimde de ilacimi kullanmama ragmen ozellikle ilk ayalrda yukselmisti tsh degerim ve ilac dozu arttirildi. Ozellikle ilk aylarda bebek kendi troit hormonunu uretemedigi icin anneninkini kullaniyor ve annenin degeri normal degilse Allah korusun bebegin zihinsel gelisimini etkileyebiliyor. O yuzden her ilacimi unuttugum ihmal ettigim oldu ama troit ilacimi asla. Doktoruna danis istersen mide bulantisi icin ilk aylar prilam dr kullanmistim o bayagi rahatlatmisti beni