Demeeet Kızlar normal de sabahları falan elim karnımdayken kalp atışını hissediyordum fakat üç dört gündür hiç hissetmiyorum başına böyle bir şey gelen var mı? Kontrolüme daha 15 gün falan var korktum biraz ☹️
Deleted4445656 Demeeet 1 gün hareket hissedilir 3 gün hissedilmezmiş özellikle ilk hamilelikte korkmayın ben 17. Haftada öyle olmuştum doktora koşmuştum sizde paniklemeyin ilerledikçe daha çok hissediliyor🌸
Arzu7439 Kalp atışını hissetmeniz mümkün değil. Son haftada bile olsanız hissedemezsiniz. Makinelerle zor hissediyolar o kadar küçükken😃 büyük ihtimal o sizin kendi nabzınız. Eğer endişeleniyosanız en azından sağlık ocağına gidin onlarda cihazla dinliyolar.