GmzBytr Az once sadece dusa girecegim diye banyoya girip oksijenli klorsuz yani pek kokmayan camasir suyuyla klozeti yikadim dusa kabinin camlari gozume batti onlari once cifledim sonra dusakabin temizleyiciyle ovdum lavaboyu ovdum yerleri sildim ve sonunda dusumu alip ciktim =) kimsenin evhamlarini dinlemiyorum ben aynen sizin gibi Rabbim veriyor o cani verdigine nasil sukrediyorsam Rabbim alirsada yine sukrederim sonucta hayat devam ediyor. Ben birde basak burcuyum ruhumda var temizlik hastaligi =)