Yoo canım niye kötü düşünüyorsun. Zaten daha çok erken. Ben ilk 16. Haftada hissettim ondan sonra bir kaç gun hissetmedim. Şimdi 21. Haftadayim başı gunler hissetmediğim oluyor. Çok normal. Zaten ileride bol bol hissedeceksin. Biraz bekle. Küçük olduğu için bazen hissedemeyebilirsin. Doktorla konus o senin içini daha da rahatlacaktir.