Merhaba ben ssvd (sezeryan sonrası vajinal doğum) adayıyım. 31+4 den gidiyoruz şimdilik çok şükür her şey yolunda inşallah da bu şekilde devam eder de doğal doğumla kavuşurum 😊 6 sene var arada, en önemli şey kesinlikle doktor tercihi.. doktorun tecrübesi ve isteği çok önemli. Tabiki hastane seçimi de öyle ☺️