Uygulamada hata yok ancak bazıları erken bazıları geç döllenme olduğu için doktorun tespitiyle haftan değişebiliyor Sen doktorunun söylediği haftayı baz alıcaksın bu durumda Benim için iki hafta önden gidiyor erken döllenme dedi o yüzden burda yazan tarihin iki hafta öncesini son bekleme tarihi olarak düşünüyorum normal doğum için Sezeryan olursa daha da erken alınıyor tabi