Kusura bakmayın hanımlar afedersiniz 2 gündür ishalim ve ne yaptıysam geçmedi. Bir yerde doğuma hazırlık için bağırsakların kendini boşalttığını okumuştum sizce doğrumu doğum belirtisi olabilir mi bu yaşayanlar varmı doğumdan önce 🥺? 37+0 ım bu arada