cicekcikiz Detaylı ultrasona girmiştim yaklaşık bir ay önce doktor bunu söyledi tehlikeli bişe değil o kadar dedi biz ona kanca diyoruz şekli kancaya benziyor diye damarla alakalı bişeymiş sanırım bunun içinde ecopirin verdi bilgisi olan var mı
Minigebe cicekcikiz benimde cikmisti canım çok önemli bisey değilmiş kendi kendine de duzelebiliyor diye bana ilaç vermemislerdi bazılarına kan sulandirici falan veriyorlarmis
Hilalycee cicekcikiz benimde sağ tarafda var canım 21/22. Haftalardan sonra kendi kendine geçiyor ama her ihtimale karşı ecopirinde kullanalım dedi bende kullanıyorum canını sıkma hiç
Oznur3460 Bnde 2 hamileliğimde hem sağ hem sol tarafta olmustu ilac kullandım 1 ay düzeldi benim de 2. Sinde ama ilk cocugumda doguma kdr devam etmişti
Oznur3460 cicekcikiz tehlike olarak gebelik zehirlenmesi olabilir demişti Dr Bn onlar çok yüksekti ama hamd olsun dikkat edince sıkıntı cıkmadı birde bnm oranlar yüksekti die Dr diyet vermişti beni korkutan dkat etmesen eğer cocuk tansiyon hastası doğabilir demişti ilk oğlumda ama cok sukur sıkıntı olmadı
Oznur3460 cicekcikiz her kontrole gidince Dr una olctur bazen olcmuyorlar unutyolar Bn her gitigimde baktryom ilac açtı damarları ama darlık devam ediyor bnm Ama kafanda büyütme cok ilacını kullanyon tuzdan tuzlu şeylerden hamur ürünlerinden uzak durmaya gayret et hiç Br sıkıntı olmaz inşallah. Bnm iki damarda olduğu için biri tamamen tıkalı diğeri yarım tıkalı die tansiyon takip edyodum zehirlenme olmasın die 14 u geçince direk Dr a git demişti Dr ama iki hamilelikte de öyle brsy olmadı iyi kotu her durumu anlatmıştı Dr.
cicekcikiz Oznur3460 her zaman ölçüyor hemşire tansiyonumu daha doktorun yanına girmeden hatta ama bana yemek yememle ilgli birşey söylemedi aşırı kilo almadım ben normalde de zayıfım çünkü
Oznur3460 cicekcikiz kiloyla alakalı değil zaten tuz tikanmaya sebep verdiği için yasaklamıştı ama dediğim gbi benim oranlar yüksekti korkma yani bende her iki damar sıkıntılı oluyor