mucizeeem03 Merhaba hanimlar forumda cok okudum 6 haftalik - 7 haftalikken kalp atisini duyduklarini. Bu hesaplama son adet tarihine gore mi yoksa ovulasyon tarihine gore mi?
Busarsl mucizeeem03 ben 7. Haftada duymuştum, ama doktorum bu hafta 12 haftayken 11 hafta olduğumu söyledi 1 hafta öne çekti geç döllenme felanmış, yani 6. Haftada duymuş oldum
HSena38 mucizeeem03 son adetin ilk gününden hesaplanıyor bebeğin haftası ama siz yinede kesin duyarım diye düşünüp gitmeyin geç döllenmeden olabilir kese görünüp bebek vajinal de görünebilir 🌸
Arzu7439 Son adet tarihinin ilk gününe göre kayıt yapıyor doktorlar. İlk günü önemli, bitişi falan değil yani.
Arzu7439 mucizeeem03 aynen öyle. Uygulamayada o şekilde tarih girin otomatik hesaplar zaten. Sağlıcakla gelsin inşallah 🥰
Busarsl mucizeeem03 amin canım hepimiz inşallah sağ salim alalım bebişlerimizi kucaklarımıza, Allah sınamasın 🤗😇