Merhaba 32 haftalık hamileyim normal kontrollere izana ayşe hanıma gidiyorum ama internette ne memnuniyet ne de kötü yorum hiçbişey görmedim hakkında buda ister istemez şüpheye düşürdü son dakika merak ediyorum izandaki doktorlar hangisi daha iyi bilen varsa yardımcı olursanız sevinirim🙏🏻