3 gebelik geçirdim ilk kızımda az Bulantı ve koku hassasiyeti olmuştu ama uzun sürmedi ikinci gebeligimde iştahım aşırı açıktı sürekli tatlı şeyler yiyordum o erkekti 14 haftalık kaybettim. Şuan 3. Gebeliğim ilk kızımdan aşırı farklı aşırı bulantı koku hassasiyeti ilk aylar 6 kg verdim Buda kız. Yani belirtiler cinsiyeti belirlemiyor bence