Hafize27 @Bebekligiller ben aldım %pamuk yıkadım ütüledim gayet güzel 2 tane gelmiş kardeşim 2sinide almiş
Bebekligiller Hafize27 bende tanıdığıma aldırttım oda beğenmiş. Umarım yıkanınca bişey olmaz. Renkleri çok canlıymış
kadrfdan Bende anne yanı yatağına bakicaktim alicaktim ama kalmamıştı Şokta görmüştüm aynısını çok öbek öbek gibiydi pek iyi gelmemisti ama duruyorsa onu alırım belki
HurremSultan Gulcahan burda görünce kataloğu baktim güzel eğlenceli bisey hxxktcxh eğer görürsem bende alırım kızıma oynasın hemen xhsjyxkxhb
Bebekligiller Hafize27 ben genellikle çarşafları, nevresim setlerini 30 derecede yıkıyorum. Riske atıpta 40a atmadım hiç.