Merhaba güzel anneler 🌸 Daha önce de açmış olduğum bir posttu biraz daha bilgiye ihtiyacım olduğu için tekrar açmak istedim 5 gün sonra nasip olursa sezeryan doğum yapacağım. Genel mi spinal mi hala karar vermiş değilim. Sezeryan doğum yapmamın sebebi daha once vajinusmus şikayeti yaşamış olmam ve normal doğumdan korkuyor olmam, cesaretim kesinlikle yok. Spinalde yasanilan hisler neler oluyor? Yada genelde ? Biliyorum her doğum farklıdır ama tecrübeli annelerimiz varsa yada anne adaylarımız fikirlerinizi duymaya ihtiyacım var 🙏😇