Fadimk Ahşap beşik mi, park yatak mı? Tecrübeli annelerden öneri bekliyorum karar veremedim hangisi daha kullanışlı oluyor paylaşırsanız sevinirim
Dilossh Fadimk tecrübe etmedim henüz ama park yatak aldım herkes tavsiye etti bildikleri vardır dedim😄
zamaneannesi80 Fadimk ben ahşap beşik alıcam küçük beşiklerden ama. Çünkü zaten ayrı yatak takımı alacam. park yatak bana çok kaba geliyor oda takımı almasam park alırdım ama
A_syma Fadimk http://meltemsmart.com/besikler/mondo-60x120cm/mondo-sallanir-ahsap-anne-yani-besik-60x120-cm-beyaz-krem Bundan kullandik 2 yas 8 ay Kardesi olacak diye yatagini aldik. Yoksa 4 5 yasa kadar yatabilirdi. Park besik gibi icede gomuluyor.
Tugceasil Kesinlikle park yatak ahşap beşikler hem çocuk içinden kendini atabiliyor hem yanları çok sert çarpıp çarpıp uyanıyoe gerek yok
Fadimk Tugceasil teşekkür ederim görüntüsünü sevemiyorum ama kullanışlı olduğu için tercih edicem sanırım
Elifakkara Herkes park yatak öneriyor en mantıklısı da güvenlisi de o ama ben görünüşünü sevmiyorum.o yüzden araştırdık e bebekte asansörlü ahşap beşiklerden alacağız nasipse
Fadimk Elifakkara ya dimi geçen gün ebebek e gidip baktım güzel ahşap beşiklerde vardı kademeli, titreşimli, sallanan falan
EzgiKly Elifakkara Bence görüntüden ziyade bebeginizin konforu ve güvenliği önemli. Çevremde ahşap beşik alıp daha sonra tekrar park yatak alan çok kişi var. 4 sene kullanılabiliyor.
Melikekader1 Elifakkara o nasıl oluyor bende gittim fakat göremedim kare ahşap olanlar mı link yada görüntü rica edebilir miyim
Oznur3460 Benım de oğlum 2 bucuk yasında dogdugundan beri aksap beşikte yatıyor kademeli düşürüp kaldırılabilir bir beşik memnunum
Fadimk zamaneannesi80 bende böyle düşünüyorum ama eşim doğmadan oda yapmak istemedi park yatakları da beğeniyo benim tam tersim yani :/
zamaneannesi80 Fadimk park yataklar ayrı oda kurunca gereksiz kaba duruyor benim fikrim öyle.. son ayda almayı düşünüyorum bende odayı
Fadimk EzgiKly çevremde her ikisinden de kullananlar var park yataklar kullanışlı gelmiyor hele ablamın bebeğini yatağın içinden almak eziyet alt kademe de uyuyor çocuk asla rahat etmiyo
Elifakkara EzgiKly çok doğru diyorsun ama bizim alacağımız modelde asansörlü kademeli bir sıkıntı olursa park yatak alırız 🙏
A_syma Fadimk Rica ederim :) 3 kademesi var buyudukce en alta indirdik. Asansor sistemi ilede yeni doganken acik birakip direk yatak hizaliydi. Donmeye baslayinca kapattik. Attigimin aynisini kullaniyoruz. Vallahi tas gibi 😁 Park yataklarin agzi yuzu kayiyo cocuk inip ciktikca tirmandikca.