gamzenurbozdere 29 haftalık olduk kızlar ama ellerım uyuşuyor özellıkle sol doltoe sola yat dedı ama ben sola yatamıyorum elım uyuştugundan şuan tl tutarken bıle uyusuyor ne yapcam ya bılgısı olan var mı
Deletedmom727272 gamzenurbozdere altına ufak bir yastık desteği mi yapsanız acaba yatarken ve telefonla ilgilenirken? Eğer fayda etmezse çünkü ortopediste gidin mutlaka kas güçsüzlüğü ya da tendonlardan kaynaklı bir problem olabilir
bluees1207 gamzenurbozdere ben 36. Haftada şiddetli yaşadım hergün kefir ve muz tükettim birde magnezyum takviyesi alıyorum onları hergün aldıktan sonra biraz daha hafifledi doktorunuza mutlaka durumu söyleyin birde sizde kefir muz düzenli yiyebilirsiniz
bluees1207 gamzenurbozdere karpal tünel sendromu yani sinir sıkışması yada el bileğinde kist varsa eğer o 6. Aydan sonra malesefki azıtıyor
nnnaaz Valla benimde nerdeyse ilk günlerden beri hep bir karıncalanma hissi ama baya şiddetli bazende iki elim birden. Bugün sağlık ocağına gidicem sorucam cevabı yazarım 🌸
Elisa_9490 Bende de aynen 2ellerim kollarım uyuşuyor. Gece uyuşuklugun acisına uyaniyorum. Doktor bir tedavisi yok bebek olunca geçecek dedi
gamzenurbozdere Deletedmom727272 etrafı. Yastıklarla dolu yatıyorum🤣 gebelıkte oluyor ama cozumu var mı acaba ilk gebelıgımdede olmuştu sonra gecti bugun cok rahatsız ettı ama ya
gamzenurbozdere Vera09 evet öle zaten sınır testı yaptırmıştım önceden solda az cıkmıştı ama gebelıkten kaynallanıyot
Deletedmom727272 gamzenurbozdere ııffff ağrı neyse de uyuşmada çok tatsız😣 sanırım en güzel öneri bol sabır az küfür olacak🤭
Vera09 gamzenurbozdere anladm geçmiş olsun belki internette çözüm önerileri vardır benm bi bilgim yok🌸
Sedose Bende de oldu doktor magnezyum verdi o çok rahatlattı canım. Sinir sıkışmasından kaynaklı oluyormuş