Elvan34 ay sizin baya birkaç hafta önde sanırım 34 de benim 2440 gibi bişi çıktı ama haftalık 200-300 gram alsa 40 haftada doğum oluyor 6 haftan var 1200 gram daha alır 4 ü aşar o zaman yani tontiş bir bebiş geliyor o zaman 🫶🏼🪁😇 ama erken doğum sezeryansa alıyorlar zaten 37-38 de onun dışında bebek ne zaman isterse. ilk bebeğimde 3500 42 haftada zorla suni sancıyla geldi . ben ve kardeşlerimde hep iri doğmuşuz dört üzeri ama bir tek ben erken doğmuşum