Merhaba dün kontrole gittim doktor bi kaç bilgi verdi 19. Haftadayım akşam eşim kaynanamve ben araba da giderken renkli ultrasondan bahsettim bir kaç haftaya girecekmişim dedim kaynanam hemen ayy ona da tehlikeli diyorlar bebek yerinden oynuyor diyorlar bence yaptırma eskiden öyle bi şey mi vardı dedi ben cevap vermeden eşim olur mu öyle şey tabiki yapılacak her şey bebeğin sağlığı için dedi bende anlattım organlarına bakılıyor ölçümleri yapılıyor neden tehlikeli olsun dedim bilmiyorum artık ben söyliyim de dedi neydi bu şimd ben mi çok abarttım bu olayı