Merhaba bende normalde 2 mayısta regl oldum bu tarihe göre hesaplanması gerekirken doktorum alttan muane etti ilk öğrendiğimde bu tarihe göre suan 9. Haftada olmam gerek ama 2-3 gün önce tekrar gittiğimde biraz daha büyüdüğünü buna göre kesin 7 haftalık olduğumu söyledi geç döllenme sebebli biraz daha büyüyünce net kaç haftalık olduğunu söyler doktorun