Ayse_Tugba 38+1 de hiç sancım yokken kontrole gittim dr ister şimdi ister beş gün snra dedi doğumu dr başlattı yani öyle sancı çekmedim eğer açılmam olmzsa sezeryana alıcağını söyledi birz endişe ettim ama kabul ettim çünkü evde sancım gelse suyum fln çok telaş yapıcaktım öğlen 12 de yatış akşam 7 de bebeğim kucağındaydı. Normal doğum oldu 3 cm açıklığım vardı epidural oldum doğum anı sadece yarım saat çektim sancı gerisi çok kolaydı gözünüzde büyütmeyin hakkında ne hayırlısıysa oluyor ztn Allah’a sığının . Normal Doğum snrası evet rahattı bebeğimle fln ilgilendim sezeryan dha zor bence ameliyat oluyosn bildiğin nasip tabi ama şansın varsa normale zorla snra çok rahat edeceksin ama epidural ol kesinlikle