Gizo Kızlar idrarımda enfeksiyon çoktu 10+3 üz nasıl geçer doktor ilaç yazdı ama kullanmıyorum kullanmama sebebim de kendi doktorum görmedi tahlilimi yarın gidicem yani sizde oldumu nasıl geçti