RdvnMlkn Normal dogum beklerken sezaryanla dogurdum sizde bi avazda kurtulursunuz ♥️hic korkmayın ben çok korkuyorum herseyi akışına bırakın 😍
RdvnMlkn Deryak52 özelde yaptım ilk dogumum normaldi ben bu dogumum daha iyi geçti şükür sadece narkoz etki gösterdi bide dikiş ağrısı var tuvalete çıkınca rahatlatıyor insan
RdvnMlkn Kcktrkul Amin Allah razı olsun bana özel zorunlu sezaryan yapalım dedi elbette ağrı sızı oluyo ama bebeğini görünce hepsini unutuyosun♥️😍😍😍😍❣️