Hilal_kacar Gece 3 sen beri sancı giriyor ve saat 4.30 5 gibi tam 4 dakikada bir sancı giriyor ne yapmalıyım korkuyorum galiba hastaneye gitmekten saat 9 gibi aricam doktorumu
BoyGirlAnnesi Hilal_kacar ağrıların dayanılacak gibiyse suyun kanaman vs yoksa bekle doktorunu canım hayırlı haberler alırsın inşallah
Hilal_kacar kahvesever__ kontrolüm vardı dün zaten ve baya rahatlamış kemiklerin demişti ilk doğumum daha pek bilgim yok zaten muayeneden sonra bir rahatsızlık oldu gece sancı başladı suan yine devam ediyor
Hilal_kacar BoyGirlAnnesi pek dayanılacak gibi olduğunu söylemem tam 3 yada 5 dakika olunca bir sancı giriyor çok zorluyor 30 saniye falan sonra hiçbir şey yokmuş gibi
BoyGirlAnnesi Hilal_kacar ayakta gezebiliyorsan kendi başına korkma canım doğum yakın olsa ayağa bile kalkamıyorsun desteksiz
Hilal_kacar Ozde123 hastaneye gel bekleme dedi baktı açıklık var 2 cm incelme var dedi ilk Batur aldılar orda sancı çıkmamış ama dedim sancım var rahatsızım dedi yatış verip takip edelim dedi yatıyorum şuan
Hilal_kacar Ark inşallah ama nstde sancım az görünüyor diyorlar da çok can yakıyor bu sancılar ben anlamadım bir şey
Ark Hilal_kacar orada çıkarda önemli olan acılman başlamış hareket yürüyüşle artar rabbim kolay doğum nasip etsin çok heyecanlandım haber ver bizede
Hilal_kacar Ark ya nstyi sanırsam hafif takmışlar videolar izledim hangisi sancıyı gösteriyor diye sancım geldiğinde biraz onun üzerine elimi koyuyorum baya yüksek çıkıyor keşke en başından yapsaymışım😅
Ark Hilal_kacar ahahahahha ay ihmal yüzünden sancin yok diyip umursamicaklar 😂 şuan acilman ne kadar oldu
Habibe_ Hilal_kacar ay acaba banada mi öyle yaptılar hahahah🤣🤣 o kadar sancı çektim nst de birşey çıkmadı