Kızlar Çarşamba akşamından başlayan sancılarımla hastaneye gitmiştim doktor sancımın yeterli olmadığını açılmamın da bir santim olduğunu söyledi dün yani perşembe günü nişanım geldi şu anda da hafif sancım var ama düzensiz karın ağrısı şeklinde bebek sürekli aşağı vuruyor gibi hissediyorum sizce ne yapmalıyım