Simsimblog Ben şimdi kontrolden geldim çatı muayenem yapıldı abartıldığı kadar canım yanmadı kısa süren birşey olduğu için belki de 🤷🏻♀️ Çatım uygun kilo da almadım fakat plesenta artık bebeği beslemiyormuş geçen haftayla aynı çıktı kilosu 3300 civarı boynuna da kordon dolanmış doktor istersen normali deneyeceğim ama riskler var dedi Çarşambaya suniyle başlatıcam dedi evde ailecek düşündük taşındık saatlerce sancı çekip sezaryena dönme ihtimali çok yüksek diye zorunlu sezaryen randevumuzu almış bulunmaktayız 😥 Kızımla aynı bedende son günlerim 🥺🥰