Kızlar 40+3 teyim bugün kontrolum vardı herşey güzel 41 e kadar doğum olmazsa suni ile yatış verceklermiş şuan gaz sancısı gibi sancı oluyor ve lavaboya gittiğimde kırmızı lekelenme oldu biraz doğum mu başlayacak acaba doktora gitmeyi düşünmüyorum şuan