Cerendemir-52 Son yarım saat içinde sanki sancı sıklaştı kasıklarda ve belimde bide bebişin hareketlerini baya aşağıda hissediyorum sabah 10 da randevum var ne yapsam bilemedim
Tiredmother Cerendemir-52 dakika tut canım erken gidip suni bağlatma hiç su vs yoksa sancını evde Çek açılma egzersizleri yap, o haftalarda yalancı sancı da çok oluyor ama sen yine de tetikte ol
bluees1207 Cerendemir-52 ilk gebelik ise 10 a kadar bekleyebilirsin bence bol su içip istirahat et ayağa kalkma doktora gidene kadar ben dün 36+6 daydm dediklerinizi yaşadım. Düzenli sancılarım be 1 cm açıklık çıktı doktorum bol su içerek istirahat önerdi dayanbildiği yere kadar dayansın dedi 😊
Cerendemir-52 Tiredmother Ya ben birde serklajlıyım sancıların artıp dikişin rahime zarar vermesinden korkuyorum ki doktorum da o yüzden sabah alcak dikişleri 😒😒😒