Balrengii Kizlar 26. Haftaya girecegim yarin son 4 5 gündür karnım aşırı kaşınıyor çatlaması tetikler diye kasimiyorum da hindistan cevizi yagi zeytin yagi ve bio oil kullanıyorum, benim gibi olup çatlayacak var mi , çatlamak istemiyorum:(
Cigdemalp Balrengii çok üzgünüm bende kaşınıyorum malesef çatlayacak kaşındıkça gerildikçe acıyor çatlıyor ama bio oil fayda etmiyor bana sadece acıma iyi geliyor 😔
Begumergun Balrengii hamileliğimin başından beri bio oil badem yağı ve bebek yağı sürdüm son haftalarımda sadece kaşıntı oldu
Balrengii Cigdemalp yaa :(( gecen ibrahim saracoglundan dinledim badem yağı öneriyor o da ona başlayacağım inşallah fayda eder. Zaten bio oile pek güvenmiyorum 🥲