Kubravci ben 5 hastalıkken gittim bebeğim gözükmedi alttan baktırmak istemedim biraz daha zaman geçsin istedim 7 hastalıkken gittim alttan bakmak istedi mecbur kaldım riskli bir durumun olmadığı sürece sıkıntı yok canım . Hiç acımıyor zaten ama doktoruna da kalmış bişey o sanırım .